środa, 4 czerwca 2014

stemple całopaznokciowe

Witam :)
Wszyscy mają stemple na całych paznokciach , więc i ja je mam :)
Na początku nie wiedziałam czym się tak ludzie zachwycają , ale jak ja zaczełam tą metodę stosowac , to już wszystko rozumiem , dlaczego taki szał to wywołuje :D
Ja też jestem nimi oczarowana , jednak wychodzą mi super piękne na lewej dłoni  , a na prawej  coś się nie odbija za bardzo , wiadomo coś tam wyjdzie , ale albo połowa ładnie wyjdzie a druga to już nic nie odbija :( No dobra koniec tego tematu i tego smętnego pisania , może to kwestia praktyki , i później będzie tylko lepiej :)


No i tyle pisania blaszkę mam z BPS i stempel i zdrabkę czy tego zdzieraka  też i powiem wam ten stempel daje radę , cały wzór się na nim zmieści i no i tego no fajny jest :)
A blaszka jest znakomita , wzory są głębokie i to jest najważniejsze :)

Użyte produkty :
baza : Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
śliwkowy : Miss selene 201
biały : Golden Rose with protein 242
brokat : Wibo Wow effect matte glitters 2
blaszka i stempel z BPS 
top : Eveline 3w1

tutaj trochę niewyraźnych zdjec tego stempla :


 Ten zestaw stempla i zdrabki dostaniecie tutaj
A tą blaszkę dostaniecie tutaj .
No i wszystko jakby co do znajdziecie w dziale nail art

Używając tego kodu VCL91 dostajecie zniżkę w postaci 10 % rabatu .

http://www.bornprettystore.com/

Pozdrawiam wszystkich :*

13 komentarzy:

  1. Stempelki świetnie się odbiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci się odbija :D nie martw się na prawej ręce mi też nie wychodzi ale ponoć ćwiczenia pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt. Całość idealnie się odbiła na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyka czyni mistrza ;-) Poodbijasz jeszcze trochę i będzie się udawało idealnie ;-)
    Jestem pod wrażeniem pomysłowości - czyżbyś skanowała paznokcie? Pierwszy raz widzę, by ktoś tak robił ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie to robię , bo nie mam innej opcji na zrobienie fajnych " zdjęc " i dlatego używam skanera :)

      Usuń
  5. Jaka piękna!!! Efekt powalający, zamawiam te stempelki :D
    SKANUJESZ?! O matko hahaha a ja głupia się zastanawiałam zawsze, jak to robisz że masz za każdym razem zdjęcia utrzymane w tej samej tonacji! Bo u mnie to zawsze światło z innej strony i nie mam takiej spójności ;) Gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rzeczywiście powalający, ja bym spróbowała zrobić mani z tylko jednym "wzorzastym" paznokciem, będzie subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń