poniedziałek, 9 czerwca 2014

biały i złoty i dodatki

Witam :)
To zdobienie robiłam tak dawno , ze zapomniałam o nim . Jednak bardzo długo go nosiłam na pazurkach , bo bardzo mi się podobało :)
Bardzo polubiłam się z białym lakierem i tak do niego dodałam złote niby fleksy ( nie wiem czy dobrze napisałam to ) i do tego takie niby delikatne zielone cwieki . Całośc ogólnie bardzo łatwa do wykonania i bardzo szybkie jest to zdobienie :



No i nie widac tego ze te niby cwieki tak ładnie się  na różowo dodatkowo błyszczały :( 
A to właśnie ten połysk dodawał tego pięknego efektu .

Użyte produkty :
baza : Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
biały : Golden Rose with protein 242
złote fleksy : Wibo Wow effect matte glitters 1
zielone cwieki
bezbarwny : Miss selene 101

Pozdrawiam wszystkich :* 

3 komentarze:

  1. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award. Więcej informacji tu: http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/06/kolejna-nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń