środa, 4 czerwca 2014

magnetyczne bez dodatku :)

Witam :)
Ostatnio bardzo się polubiłam z lakierami magnetycznymi , chociaż mam tylko jeden , ale bardzo gu lubię :)

Ostatnio  dostałam 2 magnesy i pokarze wam jaki wzorek się pojawia z nich :


Trochę nie widac tych wzorków , ale na małym i kciuku i wskazującym coś tam nie coś widac :D

Użyte produkty :
baza : Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament 
magnetyczny : Golden Rose Magnetic 115
magnesy z BPS  
top : Miss selene 101

Ogólnie mówiąc magnesy fajne są , robią wzorek , ale mi jakoś tak na paznokciach nie chciało wyjśc , ale jak już próbowałam na wzorniku to pięknie wychodziło :) Myślę , że to kwestia praktyki :)
Może następnym razem wyjdzie ładnie .
Ogólnie , chyba się powtarzam polecam te magnesy :)
 A ja dostałam taki magnes jakby wzorek jodełki nie wiem czy tak to się nazywa i taki jakby no X krzyżyk coś w ten deseń :)
A je możecie dostac ogólnie tutaj .
A wszystko znajdziecie w dziale nail art
Używając tego kodu  VCL91 dostajecie zniżkę w postaci 10 % rabatu .

http://www.bornprettystore.com/
Pozdrawiam wszystkich :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz