wtorek, 12 lutego 2013

Początek !!!

 Hey , jestem Monika . Ten blog powstał pod wpływem impulsu gdyż przeglądając rożne strony poświęcone  tematyce dbania o dłonie trafiłam na bloga później na drugiego i tak sobie pomyślałam ,że ja tez mogę prowadzić bloga i pokazywać mojego wykonania wzorki na paznokcie a i może komuś się spodobają . Tak więc  dzisiaj zaczynam moją przygodę z prowadzeniem bloga . Jest to mój pierwszy blog jaki założyłam i będę na nim publikować wszystko co związane jest z dłońmi i  paznokciami ,  bo wiadomo  dłonie są wizytówką każdej kobiety .
Wszystkie wzorki jakie tutaj będę umieszczać są mojego wykonania i na moich naturalnych pazurkach .Mam  świadomość , że początki bywają trudne ale myślę, że dam rade ( jakoś :) ) .
Tak wiec nie przedłużając biorę się do pracy .....:)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog, podobają mi się Twoje zdobienia :) wyróżniają Cię te skanowane obrazki hehe, ale moim zdaniem na plus :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń