środa, 20 lutego 2013

Króciutki paznokcie .

Wczoraj u mnie bardzo intensywnie padał śnieg . Budzę się rano a tu wszystko zasypane . Musiałam odgarnąć cały wyjazd . Pomyślałam raz dwa się uwinę i będę miała z głowy . Gdy skończyłam , zdejmuje rękawiczki a tu 2 palce złamane i nawet nie wiem kiedy to się stało . Jak 2 palce złamane to pozostałe też trzeba skrócić . Tak więc poszedł w ruch pilniczek i maksymalnie skróciłam paznokcie , chociaż bardzo mi było ich szkoda , bo za 2 tygodnie mam u koleżanki 18 i myślałam , że w ładnych pójdę do niej a teraz w króciutkich .
Tak wiec pokarzę wam jak bardzo skróciłam paznokcie ( przed skróceniem paznokcie miały 2,5 cm bardzo dużo jak dla mnie :) ) .

Paznokcie tylko pomalowane bezbarwnym lakierem .

Teraz będą się pojawiać wzorki na króciutkie paznokcie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz