sobota, 4 marca 2017

trochę kropeczek i trochę różu :)


Witam :)

Wiosnę już czuć coraz bardzie i czas na wiosenne kolorki :)

W tym zdobieniu królują róże i białe kropeczki.
W sumie bardzo łatwy w wykonaniu zdobienie zrobiła. Pomalować paznokcie na wybrane kolory i zrobić dużo kropeczek w rożnych wielkościach.
Nic prostszego w wykonaniu a jaki efekt to już sami zobaczcie :)







Zdobienie zrobiłam przy pomocy takich oto sond. 
Tak tak wiem już od dawna to wymyślono i dużo osób ich używa, no ale Monia nie miała i do tych czas wystarczył mi stary długopis i dawał rade, dopóki go nie zgubiłam i musiałam się zaopatrzyć w jakieś porządne narzędzia.

Akurat zestaw tych sond dostałam z sklepu Enjoyours czyli standardowy zestaw składający się z 5 sond z końcówkami po 2 stronach z różną wielkością zakończenia :P

Sondy jak to sondy mają robić wzorki i dobrze w tej robocie się sprawdzają. Kropeczki wychodzą równe i to najważniejsze, no i wykonanie też solidne moim zadanie :) 

Jak coś macie linka z której dokładnie aukcji skorzystałam Tu.






Korzystając z okazji zapraszam do skorzystania z kodu z banerka.
Zawsze to jakiś rabacki :)


Pozdrawiam wszystkich :*

6 komentarzy: