czwartek, 9 marca 2017

holo holo holo :)



Witam :)

Tym razem przychodzę z mani w którym jest pełnoooo kolorów tęczy :)

Jako prowadzę współprace z sklepem EnjoyOurs do testów wybrałam sobie pyłek holograficzny .

W pudełeczku już pięknie się prezentował.

Standardowo pomalowałam sobie pazurki i na lekko podeschniętą warstwe, ale jeszcze dość lepką nałożyłam pyłek opuszkiem palca.
Powiem wam ta metoda jest najlepsza, bo w zestawie dostajemy jeszcze pacynkę, ale według mnie nie zdaje egzaminu, a paluszki jak najbardziej:)

Także aplikacja pyłku jest bezproblemowa i powiem, że oczy od niego oderwać to nie sposób ^^

Ja pyłek dałam na warstwę srebrnego lakieru i był to strzał w dziesiątkę :)

Podsumowując jestem zachwycona tym produktem, nie sprawia problemów żadnych, nawet z zmywaniem .
Jeśli ktoś jest zainteresowany tym produktem to go dostaniecie tutaj.


Dodatkowo do zdobienia użyłam szarego lakieru i złotych naklejek, tak na bogato :)


Zalewam was masą zdjęć :) Tylko efekt nie sposób przedstawić na zdjęciach taki jaki robi w realu a zwłaszcza w blasku słońca :)









Jeśli ktoś jest zainteresowany zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego :)




Pozdrawiam wszystkich :*

3 komentarze: