wtorek, 11 lutego 2014

walentynkowe

Witam :D
Ja także przygotowałam moją propozycje na paznokcie :D
Ja tym razem postawiłam na prostotę w całym wydaniu .
Główną rolę gra lakier piaskowy w pięknym odcieniu różu :D





Strasznie podoba mi się ten odcień lakieru i do tego ma podwójny urok nie w macie , ale tak jak powyżej w wersji niby błyszczącej :D

Mimo , że na ten lakier dałam top to nie zaniknął efekt piasku i to mi się bardzo podoba :D

A i mam nadzieję , że widac co tam pisze na palcu serdecznym :D


Użyte produkty :
baza : Wibo diamentowa siła
różowy : GR Holiday 62
czarna farbka akrylowa
top : Eveline 3w1


Chciałabym jeszcze was serdecznie zaprosic do rozdania u Nail it!

Więcej szczegółów po kliknięciu w baner 


Pozdrawiam wszystkich :*

8 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie i piękny odcień tego lakieru <3 Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :) A piaskowe lakiery pokochałam od pierwszego wejrzenia - zwłaszcza te błyszczące :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie roz na paznokciach ;)
    PoZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń