poniedziałek, 3 lutego 2014

regeneracja paznokci

Witam :D
Ja nie wiem czy mi się wydaje , czy wiele dziewczyn teraz boryka się z problemami z paznokciami , zaczynają się łamac i rozdwajac , albo odżywki zaszkodzą :/
Eh szkoda gadac :/
Mnie niestety też to dopadło :/
Miałam jak na początku tylko jeden paznokciec , który mi się rozdwajał , a teraz się złamał mi paznokiec , a to drugi tak się złamał w połowie jak to mówi mój brat w " mięsie " .
Szkoda :/ Teraz w sobotę kompletnie obcięłam paznokcie , do samego " mięsa ".
Teraz robię sobie miesięczną przerwę od malowania paznokci .
Muszę te swoje szpony doprowadzic do jakiegoś stanu w , którym będę mogła je pokazac na blogu .

A w tej walce pomogą mi te oto produkty :









W buteleczce po lakierze Wibo i Topie z Vipery mam własna oliwkę zrobioną z oliwki bambino , witaminy A i E i olejku rycynowego i będę tą oliwkę aplikowac codziennie tak jak i sam olejek rycynowy i Eliksir do pielęgnacji skórek i paznokci .
Do tego dużo używania kremów do rąk , jak widac mam 3 rodzaje :D A krem do rąk bardzo pomaga naszym paznokciom jak i skórką :D
Uzupełnieniem też będzie w codziennej pielęgnacji Cutipeel z Golden Rose a i Regenerum :D

Raz na tydzień będę piłowała paznokcie , raz na tydzień mam zamiar uzywac zestawu z Perfecty do paznokci .

Wazelina też pomaga nam w walce o mocne paznokcie ja używam mojej ulubionej z Ziaji :D

Pod koniec lutego czy na początku marca zrobię tygodniową kurację odżywka z Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament .


Nie martwcie się mam przygotowane prace na Dziki projekt i kilka jeszcze niepublikowanych :D

Tak wiec mam nadzieję , że jakoś poprawi się mój stan paznokci przez ten miesiąc , nie mam pojęcia , czy wytrzymam bez malowania paznokci , ale muszę dac radę !!!

Dobra kończę bo zanudzę :D


Pozdrawiam moich kochanych czytelników :*

11 komentarzy:

  1. ja polecam odzywke z eveline 8w1 lub 9w1 mi pomogła i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem ta odżywka jest cudowna , ale ja ją skończyłam i miałam na zapasie tą diamentową :D Mam nadzieję , że będzie też tak świetna jak ta 8w1 :D

      Usuń
  2. Jakiś ciężki okres przechodzą teraz paznokcie;/ Moje też od jakiegoś czasu są w kiepskim stanie...
    Odżywka z Eveline 8 w 1 jest świetna. Paznokcie po niej są strasznie twarde, nie rozdwajają się i można spokojnie zapuszczać je do dowolnej długości :) Sama zużyłam już dwie buteleczki i zastanawiam się na kupnem kolejnej, może i tym razem mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem ona jest świetna :D ja nie mam jej aktualnie więc będę tą testowac , może też będzie świetna jak 8w1 :D

      Usuń
    2. To koniecznie daj znać jak się spisała u ciebie :) Może się skuszę na nią :)

      Usuń
  3. zwykle w zimie tak jest z paznokciami jak brakuje witamin :) też mam z tym problem ale mimo krótkich paznokci nie podejmuje aż tak radykalnych kroków niemalowania ich przez miesiąc :P życzę wytrwałości bo jako lakieromaniaczce napewno będzie Ci ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj juz jest ciężko :P dopiero kilka dni a ja już chcę malowac :D ale nic dam radę ! może :D

      Usuń
  4. trzymam kciuki za regenerację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnią kurację przechodziłam w listopadzie/grudniu i nie zapeszając ich stan uważam za bardzo dobry :) Ja zrezygnowałam z malowania kolorami przez 3 tygodnie i przyznam było ciężko :) Życzę jak najwięcej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły masz arsenał, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń