niedziela, 1 grudnia 2013

Lakier świecący w ciemności

Przez bardzo długi czas myślałam , ze lakiery świecące w ciemności to taki bajer . Myślałam , czym moje koleżanki się tak zachwycają . Nie rozumiałam tego .
Pewnego dnia moja koleżanka dałam mi własnie taki lakier , abym go uratowała przed śmiercią :)
Był tak gesty , że sama nie wiedziałam czy coś z tego wyjdzie .
Dodałam dużo rozcięczalnika i jakoś dałam radę :D
Byłam z siebie dumna :D
Z ciekawości pomalowałam tylko dwa paznokcie :D
Naświetliłam i nie mogłam oderwac oczu z tych paznokci :D Cały czas non stop naświetlałam paznokcie i chodziłam na korytarz bo tam było ciemno :D
Tak z tym paznokciami chodziłam dobre kilka godzin :D Aż trudno uwiezyc , ze tak bardzo mi się spodobały świecące w ciemności lakier .

A teraz trochę o tym lakierze :






Na tych ostatnich zdjęciach widac jaki miał ten lakier prawdziwą barwę :D Na palcu środkowym i wskazującym :D
A teraz jaki to jest lakier : Editt Cosmetics Night Light nail 3
jest on po prostu genialny :D Trochę bardzo bąbelkóje , ale myślę , ze to wina tego , ze na początku był takiii gesty , a potem go rozcięczyłam i mieszałam bardzo enrgicznie :D

A teraz trochę fotek jak ładnie świecił  w ciemności :



Sami widzicie czyż nie pięknie wygląda ? 
Ja jestem już bez dwóch zdań zakochana w tego typu lakierach :D
Dlatego w Rossmannie kupiłam sobie właśnie taki lakier :D 


Użyte produkty :
Baza : GR Calcium milk
Różowy : GR Holiday 63
Taki kolarowy : Editt Night Light 3
Top : Eveline 3w1


Pozdrawiam wszystkich :*

8 komentarzy:

  1. też mam świecący w ciemności od Editt ;) tylko nr 8 - taki zielonkawy :D próbowałam go na siostrze i też fajnie wygląda, ale sama nie mam kiedy użyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery świecące w ciemności to fajny gadżet, chociaż jeszcze mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowy gadżet :D Nie mam żadnego i nawet nie wiem czy u mnie miałby gdzie świecić :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeden z born pretty store i mimo że kolor nie mój to sobie zostawiłam, właśnie dlatego że świeci :P i też kupiłam później ten świecący top z wibo :D już nawet jakiś czas temu, ale jakoś go jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten świecący w ciemnościach, jednak nie spodziewałam się, że świeci aż tak mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha ! ja kupiłam taki świecący w ciemności lakier przypadkowo nie mając pojęcia jakie ma funkcje :) pomalowałam nim paznokcie a wieczorem jak zgasiłam światło prawie padłam na zawał :D na drugi dzień też cały czas naświetlałam go i wkładałam ręce do szafy gdzie było ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie świeci :) lubię takie ciekawe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj znalazłam fajne lakiery, które świecą nie tylko w lampach UV ale i po prostu w ciemności:
    http://abcnails.pl/k/1382/lakiery-fluo-swiecace-w-ciemnosci/

    OdpowiedzUsuń