poniedziałek, 16 grudnia 2013

6 tydzień - Projekt Kreuj ciąg dalszy

No i oto tym sposobem dotarliśmy to ostatniego tygodnia projektu .
Szczerze mówiac szkoda , że to już konie :/
Bardzo przyjemnie mi się malowało paznokcie w związku , udziałem moim w tym projekcie :D
A o to ostatni motyw :

Mi od razu do głowy wpadł pomysł , aby zmalowac róg serwetki :D


Troszeczkę mi nie wyszło , ale mimo wszytko podoba mi się :D


Użyte produkty :
Baza : GR Calcium Milk
niby brazowy : Mallon Matt Beauty bez numerka
biała farbka akrylowa
top : GR Gel Look Top Coat 

Szkoda , że to już koniec :(
I zarazem serdecznie dziękuję Cherry Nails , że zorganizowała taki wspaniały projekt :)

Pozdrawiam wszystkich :*


2 komentarze:

  1. ciekawie, wygląda jak koronka, też żałuję że to już koniec :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że się podobało :)

    OdpowiedzUsuń