niedziela, 29 września 2013

7 Tydzień - Projekt Tęcza

Już dzisiaj dodaję ten post z kolejnym kolorkiem Projektu Tęcza :D Ponieważ w przyszłym tygodniu będę miała bardzoooo mało czasu wolnego , czekają na mnie multum sprawdzianów i pytań :( 

Ale nie o tym miał byc post ...
Kolejny kolorek tym razem fioletowy :) 
Szczerzę bardzo podoba mi się mani jednak przy robieniu zdjęc już nie . Kolorek wyszedł jakby niebieski , dopiero przy majstrowaniu przy kolorach obrazu i obróbkach wyszedł fioletowy taki jaki jest w rzeczywistości :D
Tylko , że kolor dłoni jest jaki jest , ale przy naj mniej udało mi się uchwycic kolorek lakieru :)

A teraz zdjecia  ( tylko się nie przestraszcie ) :




Pozdrawiam wszystkich :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten odcień fioletu ;) ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, taki brokatowy half moon ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, coś podobnego planowałam zrobić, teraz muszę kombinować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny fiolecik !

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń