poniedziałek, 2 września 2013

3 Tydzień - Projekt Tęcza

Na szybko tylko weszłam na bloga :D Kolejny tydzień projektu - Żółty ... i jak to zawsze z mną bywa kompletna pustka w głowie ... 
Myślę sobie żółty .. żółty co z nim zrobić ...ehh postawiłam na trójkąty , ale coś to mi nie wyszło ... i do tego to co zobaczyłam rano po przebudzeniu na pazurkach :/ Lewa ręka nie nadawała się do zdjeć, a na prawej jak tako coś można pokazać ... Nie maiłam czasu zrobić nowego ...

Proszę nie zwracajcie uwagi na niektóre ślady po pościeli , a szczególnie na  palec wskazujący !




Pozdrawiam wszystkich :*

10 komentarzy:

  1. Kochana musisz zakupić lepszy utwardzacz, bo ja maluję np 15 minut przed snem, a rano paznokcie są jak świeżo malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z dziewczynami :) a co do zdobienia to super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam powazny problemz zółtym tygodniem:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę komiksowo wyglądają :D Bardzo mi się podoba - proste a przyciągają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Seche Vite, ale inne też się sprawdzają. SV najlepszy. Fajny taki tribalowy motyw. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. proste kształty, ładne kolory, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Uwielbiam takie kolorki, to coś dla mnie!

    Obserwuję :D

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  8. This colors combination look great and the model is so pretty :)

    OdpowiedzUsuń