niedziela, 10 maja 2015

na bogato

Witam :)

Ostatnio naszła mnie ochota na zmianę :)
No i moje kwadratowe paznokcie zamieniłam na migdały .
No w sumie to nie są jakieś tam piękne te migdały , bo pierwszy raz je piłowałam i nie wiedziałam za bardzo jak i co , ale jakoś wyglądają :)

No i jak w końcu nadałam im kształt , no to przyszła pora na malowanie i tutaj był pies pogrzebany :(
Jak tu wybrać kolor lakieru , jakbym chciała mieć wszystkie naraz :)
No i padło na czerwień metaliczną , a że do czerwieni zawszę lubię nosić złoto to i dodałam takie tam akcenty złota , a co  :)







Trochę wyszło w stylu Bollywood , i takie mi się podobały :)

Nie wiem dlaczego tylko zrobiły mi się bąbelki na niektórych paznokciach , na zdjęciach strasznie to wygląda , ale w rzeczywistości nie rzucały się jakoś w oczy dopiero jak się dobrze przypatrzyło .


Pozdrawiam wszystkich :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz