wtorek, 23 września 2014

gilotyna do paznokci ?

Witam :)
Dzisiaj bardzo szybka recenzja gilotyny do paznokci .
Używają ją kosmetyczki do paznokci akrylowy i cięcia tipsów . 
Ja jednak ja zastosowałam do paznokci naturalnych :)
Już od pewnego czasu bardzo mnie denerwowało gdy musiałam ściąc swoje paznokcie do zera i musiałam przy tym  siedziec dobrych parę  godzin . Moje paznokcie są dosyc twarde i musiałam pietnaście minut najpierw je moczyc w wodzie potem obcinac zwykły cążkami do paznokci a potem jeszcze wszystko ładnie wypiłowac pilnikiem . No po prostu dla mnie to było katorgą ;( 

W końcu się zebrałam i z współpracy z BPS zamówiłam sobie właśnie taką gilotynkę . No i od tego czasu wszystko się zmieniło .

Skracanie paznokci trwa u mnie już dziesiec minut : )





Jak same widzicie gilotynka jest niezłej jakości . Dla mnie bomba idealna dla osób które mają długie i twarde paznokcie (jak ja czasami :) ) i które nie lubią czynności ścinania paznokci a piłowanie pilniczkiem nie wchodzi w grę :)

Gilotynkę znajdziecie w asortymencie sklepu BPS a konkretnie tutaj w dziale nail art .

Używając tego kodu VCL91 dostajecie zniżkę w postaci 10 % rabatu .



PS 
Jak sie podoba nowa jakosc zdjęc sama jestem pod wielkim wrażeniem :D Kupiłam sobie nowy sprzęt ale nie jest super jakiś wyszukany , ale różnica ogromna :D 
Pozdrawiam wszystkich :*

8 komentarzy:

  1. jakość zdjęć super ;-)
    ja gilotyny nie uzywam , tzn kiedys na tipsach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie doczekałaś się sprzętu, strasznie mnie to cieszy <3
    gilotyny do obcinania paznokci nie używam, bo jednak niszczy mi strasznie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w miarę możliwości staram się tylko piłować szklanym pilnikiem ;) chyba, że są bardzo długie i któryś się złamie, to troszkę je przycinam nożyczkami i piłuję ;)
    a zdjęcia super ;D czekam na jakieś nowe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od lat nie obcinam paznokci, tylko piłuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Helpful information. Lucky me I discovered your website accidentally, and
    I'm stunned why this twist of fate didn't came about earlier!
    I bookmarked it.

    Feel free to visit my blog ... moviestarplanet hack télécharger

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko piłuję paznokcie, ale moje są krótkie i mogę sobie tylko wyobrazić próby skrócenia takich długich i twardych paznokci, więc fajnie że ta gilotynka się u Ciebie sprawdza :)
    no i zdjęcia! super że w końcu Ci się udało zdobyć sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great work! That is the type of information that are
    supposed to be shared across the web. Shame on the seek
    engines for no longer positioning this post higher! Come on over and visit
    my web site . Thanks =)

    Also visit my blog: hack telecharger

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykreuj idealny manicure z zestawem profesjonalnych narzędzi do paznokci – precyzja, wygoda i doskonałe rezultaty w zasięgu Twojej ręki! https://stalberry.pl/kategorii-produktu/staleks-pro/cazki-do-paznokci/

    OdpowiedzUsuń