czwartek, 10 lipca 2014

lakier typu sheere i stemple

Witam :)
Dzisiaj kolejna porcja stempli :) Chyba was tym nie zanudzę mam taką nadzieję :) 
Tym razem w stylu wszytko zrobiłam barokowy jak u kogoś czytałam , ale nie pamiętam już u kogo . Czarny lakier i lakier typu sheere czyli połączenie cudowne moim zdaniem .



Od razu piszę proszę nie zwracac uwagi na te straszne bąble powietrza !!! Nie wiem dlaczego mi ten lakier bezbarwny takie dziadostwo robił , bo jeszcze dotąd mi takiego świństwa nie zrobił  Strasznie nad tym faktem ubolewam , bo efekt cudowny , a tu takie bąbelki nie nie nie ! Dobra dosc o tym .

Jak widzicie lakier typu sheere sama zrobiłam i powiem wam piękny jest .

A aby wszystko jeszcze piękniej wyglądało dodałam stemple . 

Ale tym razem ta płytka jakoś nie chciała ze mną współpracowac . Niestety te wzorki nie chciały mi się odbijac , ale znalazłam na nie sposób , po prostu zrobiłam z nich naklejki . I gdyby nie ten fakt ze bezbarwny zrobił straszne bombelki to by wszytko było git a tu nie . No nic na to już nie poradzę , już ten lakier jest w śmietniku i mówię mu baj baj :)
A wzorki całopaznokciowe na tej płytce są tak duże , że bez problemu pokryły moje paznokcie , które teraz są nawet dośc długie wiec jest fajna ta płytka :)

Użyte produkty :
baza : Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
czarny : Golden Rose with protein 287
lakier typu sheere - mój franken
bezbarwny : Miss selene 101
blaszka z BPS

Jakby ktoś szukał tej blaszki to ja znajdziecie tutaj w dziale nail art .

Używając tego kodu VCL91 dostajecie znizke w postaci 10 % rabatu na produkty nie objęte promocja .





Pozdrawiam wszystkich :*

2 komentarze: