środa, 30 kwietnia 2014

biały i neonowe cwieki

Witam :D
Jak był ten bum na te lakier z Lovely na serie Snow Dust to ja chiny ludowe nie mogłam je nigdzie dostac , aż w końcu udało mi się dorwac biały i sie bardzo cieszę . Żeby nie było nudno dodałam neonowe cwieki , które wyglądaja na tych zdjęciach jak nie wiem pastelowe ? A i od razu pod ten piasek dałam biały lakier , by się nie meczyc z tymi warstwami lakieru :)



Na tym ostatnim zdjęciu coś tam nie coś widac , ten neonowy efekt :D

Użyte produkty :
baza : Wibo diamentowa siła
biały : Miss selene 104
biały piasek : Lovely Snow Dust 2
bezbarwny : Miss selene 101
ozdoby : BPS

Jak to bywa w przypadku cwieków , są one niezastąpione , gdy nie mamy czasu na wymyślne bawienie się w malowanie pazurków :D One są boskie i ten neonowy efekt jest bardzo widoczny . Nie sprawiają kłopotów żadnych . Polecam :)
Znajdziecie je tutaj w dziale Nail art

Używając tego kodu VCL91 dostajecie zniżke w postaci 10 % .



Pozdrawiam wszystkich :*

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię te neonowe ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie używałam ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mam te ćwieki :)
    ja białego nigdy nie spotkałam, za to srebro i złoto mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko razem wygląda.. ćwieki przełamały chłód lakieru... marzą mis ię takie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są tego typu ozdoby, niby proste, a jak ladnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm impressed, I must say. Seldom do I encounter a blog that's equally
    educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail
    on the head. The issue is something which too few men
    and women are speaking intelligently about. I'm very
    happy I found this in my search for something regarding this.


    My webpage ray ban sunglasses sale

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają. Fajne ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń