sobota, 23 listopada 2013

Golden Rose 62

No i nareszcie weekend :D Jak ja się cieszę :D Nie ma co tego mi trzeba po ciężkim tygodniu w szkole :D
Ale nie o tym dzisiaj :D
Dzisiaj pokażę wam jakie paznokcie nosiłam ostatnio :





Na pazurkach mam ostatnio zazwyczaj tylko sam lakier .

I tym razem też .
Ja dałam GR Holiday 62 .
Jest on piękny . Dla mnie kolor fuksji , z niebieskimi drobinkami jednym słowem cudo :D
Maluje się nim bardzo dobrze i szybko schnie :D Ja jestem z niego bardzo zadowolona :D

I na palcu serdecznym jak i kciuku dodałam lakier piaskowy czerwony z Lovely , taki już u mnie standard :D

Użyte produkty :
baza : GR Calcium milk
fuksja : GR Holiday 62
czerwony : Lovely Baltic Sand 1




Pozdrawiam wszystkich :*

6 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda to połączenie lakierów:). Robisz zdjęcia przez szybę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie niestety nie , akurat nie posiadam dobrego aparatu i telefonu wiec jestem zmuszona robic " zdjęcia " skanerem .... wiem dziwny pomysł :)

      Usuń