czwartek, 13 czerwca 2013

Piaski z Lovely

Post szybki i na temat . Długo oczekiwałam , aż będą u mnie dostępne lakiery piaskowe i nareszcie się doczekałam :D W Rossmannie od razu kupiłam wszystkie odcienie lakierów piaskowych z Lovely - Baltic Sand . Kolekcja zawiera 3 odcienie : nr 1 czerwony ,nr 2 żółty i nr 3 niebieski .
Najjjj bardziej podoba mi się odcień nr 3 czyli niebieski :D

Cała seria jest świetna :
-krycie według mnie świetne , wystarczy jedna grubsza warstw .
- szybko schną 
- nie przebarwiają płytki 
- mają niezłą trwałśc u mnie cały tydzień bez odprysków , tylko lekko zdarte końcówki 
- mają przyjemną chropowatą fakturę , ale nie zahacza się o ubrania 
- zmywanie bezproblemowe , tylko troszeczkę musiałam się pomęczyc z niebieskim , bo zawiera w sobie srebrne większe drobinki .

Zakochałam się w tych piaskowych lakierach :D

A teraz zdjęcie :



Na zdjęciach widzicie tylko bazę i 1 warstwę lakieru . Nie wolno na konie używac topu , bo efekt piaskowy zniknie .


Pozdrawiam wszystkich :*

9 komentarzy:

  1. jak o super wygląda z tymi paskami :) !! ja z lovely mam tylko ten żółty ale bardzo mi się Twoje zdobienie ze wszystkimi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest niesamowity. Ja poluję na piaskowce z Golden Rose, mają większy wybór kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :D czekam , aż będą u mnie dostępne :D

      Usuń
  3. Głupio mi tak przyznać, ale bardzo mnie rozbawiłaś tymi skanerowymi 'zdjęciami' :D
    Mimo wszystko pazurki i pomysły masz świetne :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja bym na taki pomysł nie wpadła, plus dla Ciebie :)

      Usuń
  4. mnie najbardziej podoba się żółty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) ja mam ten czerwony, ale jeszcze nie malowałam. Wizualnie podoba mi się najbardziej żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie się te lakiery razem komponują! Paski na kciuku super, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń