czwartek, 23 maja 2013

Miss sporty Metal Flip 3056

Następna recenzja lakieru , czyli Miss sporty Metal Flip . Na początku powiem tak , że jak było bardzo duże zamieszanie wokół lakierów duochromowych to tak naprawdę nie widziałam w tym nic szczególnego .Nie czułam potrzeby , aby w moich zbiorach pojawił się lakier właśnie duochromowy . Tak było tylko do czasu ...  Będąc w Rossmannie zobaczyłam właśnie kolekcie na półkach z miss sporty metal flip . Kupiłam na spróbowanie 1 lakierek , a że cena nie wygórowana 8 zł i parę groszy , to wylądował jeden lakierek w koszyku . I tak w domu maluje paznokcie 1 warstwa , potem 2 - nie widziałam dobrze tego efektu duochromowego , bo była późna pora . Rano jakie było moje zachwycenie . W świetle słoneczny bardzo ładnie było wszystko widac . Zakochałam się w tym lakierze . 
A teraz troszeczkę o nim : jest to kolorek i tu zaczyna się problem z opisem :D no to więc bardzo słaby yyy... delikatny niebieski niby kolor benzynki z domieszka fioletu i widac nawet niby to niebieski , niby turkusowy padający w zieleń ( ale opis kolorku ) .Bardzo wyrażny efekt duochromowy .
Lakierek nie smuży , nie bąbelkuje , ale za to ma chyba wykończenie frosty ( nie wiem dokładnie jak się pisze , albo czy to właśnie jest takie wykończenie ) . Szybko schnie . Trwałośc standardowa przy użyciu topu nawet do tygodnia bez odprysków tylko leciutko zdarte końcówki :D
Bardzo polecam te lakiery , i kupię następne sztuki do mojej kolekcji lakierów :D

O jak się rozpisałam ... :D

A teraz zdjęcia tylko nie patrzcie na te bąbelki , bo to nie wina lakieru tylko topu jakiego użyłam :



Dla ozdoby dodałam niebieski raby i ułożyłam je w kwiatek :D


Pozdrawiam wszystkich :*

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny wzorek :) ja mam ten srebrny odcień z tej serii, ale też mam problem z warstwowością- nie wiedziałam, ze taki lakier nazywa się duochromowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam go w swojej kolekcji i muszę powiedzieć że mi odpowiada :) U mnie jakoś bardziej widać jego duochromowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą w 100 % na pazurkach bardzo widac efekt duochromowy :D nie mogłem tego jednak uchwycic na zdjeciach ...

      Usuń
  3. nie mam tego lakieru ale wygląda super na Twoich pazurkach :) ładnie ozdobiłaś tymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje zdjęcia, pazurki w tym kolorze na pierwszym wyglądają wręcz epicko! Cudak! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wzorki na pazurkach ! Naprawdę bardzo fajne ! :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs !

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/05/pieknografia-punk-goes-glam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń