czwartek, 18 kwietnia 2013

zwykłe :D

Nie mam na razie czasu na jakieś bardziej wymyślne stylizacje paznokci . Do szkoły bardzo lubię nosic frecha i jakieś do niego dodatki takie jak : cekiny , kwiatek czy malutki akcent brokatowy :D Strasznie lubię brokatowe paznokcie . 
Zrobiłam na szybko paznokcie bo nie mam kompletnie czasu - za dużo nauki w szkole tym skutkuje :( 

Wzorek nie wymagający dużo czasu i jest bardzo ładny :D Dla tych co lubią nosic frencha :D


Wykonanie :
- Malujemy paznokcie bazą .

- Robimy białego frencha .
- Całośc paznokci pokrywamy mlecznym lakierem .
- Linie uśmiechu przyozdabiamy lakierem brokatowym z cienkim pędzelkiem - czerwony brokat .
- Top coat .

Gotowe !!!!

6 komentarzy:

  1. Też tak kiedyś często sobie frencza urozmaicałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja frencha nie lubię, ale podziwiam twoje piękne paznokcie :) A z tym dodatkiem naprawdę przyjemnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię nosić frencha, ale z tą brokatową linią wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń